…vienas iš tų neplanuotų laimikių buvo dueto Jano Maksimowicziaus ir Dmitrijaus Golovanovo įrašas, pavadinimu, „Beyond“, už kurį paklojau dvidešimtinę.
Nežinau kaip Jums, skantantiems šias eilutes, bet man pirmasis Ugninio gaidžio metų ketvirtis nebuvo labai dosnus gerais albumais. Nežinau kas dėl to kaltas. Galbūt tikrai niekas nieko įdomaus neleido, galbūt tiek išlepau, kad jau nebežinau ko noriu iš muzikos, o galbūt tiesiog per silpnai ieškojau? Dažną naujų darbų perklausą lydėdavo frustracija. Imdavau nerimauti, kad nelabai ką ir bebus apžvelgti. Tačiau ir pro pilkų debesų tankumą retsykiais prasimušdavo žydrynė bei nutvieksdavo saulės spinduliai. Pirmyn, aptarkime tas šviesiąsias akimirkas!
Savamokslis free jazz guru ir prisiekęs vinilinių plokštelių kolekcininkas, save vadinantis diskoholku, Mats‘as Gustafsson‘as turi vieną labiausiai legendomis apipintų muzikos įrašų kolekcijų Europoje. Tonomis skaičiuojamas vinilinių plokštelių kiekis ir išties vienetiniai egzemplioriai dažno melomano pulsą priverčia šoktelėti į neregėtas aukštumas. Daugelis pasaulio muzikos mėgėjų norėtų nors akies krašteliu dirstelėti į maestro M. Gustafsson sukauptą lobyną. […]
2017 metai žymi trisdešimties metų sukaktį, kuomet iš Vilniaus į Izraelį buvo išlydėtas Viačeslavas Ganelinas – miuziklo „Velnio nuotaka“, filmo „Riešutų duona“ kompozitorius. Jo aranžuotės skamba dar bent dešimtyje filmų, miuziklų, baletų. V. Ganelino išvykimas, deja, užbaigė ir svarbiausią etapą Lietuvos džiazo istorijoje. Tą dieną, kai V. Ganelinas išvyko į Izraelį, jį išlydėti atvyko ir […]
Šiuolaikinis jazzas, kaip ir šiuolaikinis šokis ar kitas post-modernus dalykas man yra kur kas labiau mėgstami nei to paties klasikiniai variantai. Kodėl? Nes, tarkim, šiuolaikinis šokis yra metafizinis seansas, kurio metu operuojama galybė filosofinių, egzistencinių, bendražmogiškų klausimų, pasitelkiant įvairiausias papildomas priemones (apie klasikinį tango ar valsą, juk to nepasakysi?). Panašiai yra ir su šiuolaikiniu jazzu, […]