Kova kvalifikacijoje buvo kaip niekad arši. Antroje kvalifikacijos dalyje pirmąją ir dešimtąją vietas skyrė kiek daugiau nei trys dešimtosios sekundės dalys. Nė menkiausios erdvės lenktyninko klaidai ar inžinierių apsiskaičiavimui. Netgi siekiant vietos Q3 viską reika atlikti taip, tarsi kovotum dėl svarbiausios pole sezone. Ir žmogus, ją iškovojęs šiandien, gali drąsiai vadinti tai ne tik svarbiausia pole šiame sezone, bet ir per visą sugrįžimo karjerą.
Po lavinos nesėkmių ir klaidų šiais metais, ko gero, niekas nesitikėjo pamatyti Michaelį pirmoje vietoje Monako trasoje. Trasoje, kurioje lenktyninkai turi susikoncentruoti 110% ir maksimaliai išnaudoti visus lenktyninko instinktus. Trasoje, kurioje nėra vietos senukams. Ir vis dėlto, 43 metus einantis diedukas iš Vokietijos sugebėjo nušluostyti nosis kone perpus jaunesniems lenktyninkams. Deja, tai toli gražu negarantuoja pergalės. Startuoti, dėka baudos, Michaelis turės šeštas ir pergalei iškovoti reikės idėti dar daugiau pastangų nei šiandienos kvalifikacijoje.
Tuo pasinaudodamas M. Webberis iš antrosios pozicijos kyla į pirmąją ir kolkas turi viską, ko reikia, norint laimėti Monako GP. Bolide, skirtingai nei jo komandos draugas S. Vettelis, jaučiasi užtikrintai ir jau ragavęs pergalės skonio Monako gatvėse yra vienas realiausių pretendentų pergalei. Už jo Nikas Rosbergas, tik patvirtinęs puikią “Mercedes” formą šį savaitgalį. Uždavinys Nr. 1 komandai, siekiančiai iškovotas pozicijas kvalifikacijoje paversti taškais lenktynėse – suvaldyti greitą padangų dėvėjimąsi. Rytoj pažiūrėsime, ar komandai pavyko pasistūmėti šioje srityje.
L. Hamiltonas vėlgi puikiai pasirodė kvalifikacijoje ir dėka Michaelio baudos startuos iš trečiosios vietos. Pats Hamiltonas savo pasirodymu buvo patenkintas ir teigia, jog su nekantrumu laukia lenktynių. Tuo tarpu jo komandos draugas liko tik tryliktas. Jam nepavyko išnaudoti bolido potencialo ir norėdamas taškų rytoj turės atlikti labai didelį darbą, kadangi lenkti siauroje Monako trasoje yra praktiškai neįmanoma. Lietus, kuris sumaišytų kortas visoms komandoms, yra didžiausia J. Buttono viltis.
“Lotus” ekipa, kuri pagrįstai tikėjosi kovoti dėl pole pozicijos turėtų būti nusivylusi pasiektais rezultatais. Kimis tik paskutinę akimirką sugebėjo prasimušti į tręčiąją kvalifikacijos dalį ir joje liko aštuntas. R. Grosjeanas paskutiniajame bandyme įveikęs purpurinį pirmąjį sektorių suteikė vilčių kovoti dėl pole, tačiau lėtas antrasis sektorius atėmė visus šansus. “Lotus”, apart problemų antrajame sektoriuje, kuriame laiką prarado abu komandos pilotai, taipogi turėjo sunkumų šildydama padangas. Jėgų pusiausvyra lenktynėse turėtų pakrypti vėlgi į “Lotus” pusę ir bus įdomu stebėti, ar pavyks Kimiui ir Romanui atkovoti prarastas pozicijas.
F. Massa šiandien gali šiek tiek lengviau atsikvėpti, kadangi jis savo komandos draugui ir tuo pačiu pagrindiniam konkurentui F. Alonsui nusileido tik vieną dešimtąją sekundės dalį. Vis dėlto, pasirodyti turbūt galėjo kiek geriau, nes trečioje dalyje užfiksuotas laikas buvo beveik dvejomis dešimtosiomis lėtesnis nei antroje kvalifikacijos dalyje. Įdomu tai, jog “Ferrari”, iškovojusi šeštąją iš septintąją vietas starto metu į savo glėbį turės priglausti Michaelį. Pažiūrėsime, ar svetingai nusiteikusi raudonųjų kompanija bus starto metu.
Taigi aišku tik tai, kad niekas nėra aišku prieš rytdienos lenktynes. Kaip kiekviename etape šį sezoną, į kovą dėl pergalės prieš lenktynes gali tikėtis kone visi pirmajame dešimtuke startuosiantys pilotai.
Pilotas | Komanda | 1 dalis | 2 dalis | 3 dalis | |
1 | Michaelis Schumacheris | Mercedes | 1:15.873 | 1:15.062 | 1:14.301 |
2 | Markas Webberis | Red Bull–Renault | 1:16.013 | 1:15.035 | 1:14.381 |
3 | Nico Rosbergas | Mercedes | 1:15.900 | 1:15.022 | 1:14.448 |
4 | Lewisas Hamiltonas | McLaren–Mercedes | 1:16.063 | 1:15.166 | 1:14.583 |
5 | Romainas Grosjeanas | Lotus–Renault | 1:15.718 | 1:15.219 | 1:14.639 |
6 | Fernando Alonso | Ferrari | 1:16.153 | 1:15.128 | 1:14.948 |
7 | Felipe Massa | Ferrari | 1:15.983 | 1:14.911 | 1:15.049 |
8 | Kimi Raikkonenas | Lotus–Renault | 1:15.889 | 1:15.322 | 1:15.199 |
9 | Pastoras Maldonado | Williams–Renault | 1:16.017 | 1:15.026 | 1:15.245 |
10 | Sebastianas Vettelis | Red Bull–Renault | 1:15.757 | 1:15.234 | |
11 | Nico Hulkenbergas | Force India–Mercedes | 1:15.418 | 1:15.421 | |
12 | Kamui Kobayashi | Sauber–Ferrari | 1:15.648 | 1:15.508 | |
13 | Jensonas Buttonas | McLaren–Mercedes | 1:16.399 | 1:15.536 | |
14 | Bruno Senna | Williams–Renault | 1:15.923 | 1:15.709 | |
15 | Paulas di Resta | Force India–Mercedes | 1:16.062 | 1:15.718 | |
16 | Danielis Ricciardo | Toro Rosso–Ferrari | 1:16.360 | 1:15.878 | |
17 | Jeanas–Ericas Vergne | Toro Rosso–Ferrari | 1:16.491 | 1:16.885 | |
18 | Heikki Kovalainenas | Caterham–Renault | 1:16.538 | ||
19 | Vitalijus Petrovas | Caterham–Renault | 1:17.404 | ||
20 | Timo Glockas | Marussia–Cosworth | 1:17.947 | ||
21 | Pedro de la Rosa | HRT–Cosworth | 1:18.096 | ||
22 | Charlesas Picas | Marussia–Cosworth | 1:19.310 | ||
23 | Narainas Karthikeyanas | HRT–Cosworth | 1:20.697 | ||
24 | Sergio Perezas | Sauber–Ferrari | 1:20.697 |