Visų pirma mūsų laukia – lenktynės. Bernie sako, kad šalyje ramu – belieka tikėtis, kad taip bus ir savaitgalio metu. Visų antra – ypatingos lenktynės. Keturios ekipos turi pagrįstų ambicijų kovoti dėl pergalės ir visos jos nėra šimtu procentų patenktintos tuo, kaip susiklostė pirmieji sezono etapai. Nesėkmių, ar ne idealiai apskaičiuotų taktikų dėka nusiskriaudusios pirmųjų etapų metu jos padarys viską, kad atkovotų prarastus taškus. Tai galioja ne tik “Red Bull” bei “Lotus”, tačiau ir “McLaren” su vos prieš dvi dienas triumfavusiai “Mercedes” ekipai.
Bahreine gerą galimybę reabilituotis turės “Red Bull” ekipa. Vadovybė žada, jog šį kartą bus pasirinktas tik vienas išmetimo sistemos tipas abiems pilotams, o tai padės greičiau surasti optimalų bolido derinimą abiems pilotams. Taipogi aukštos temperatūros turėtų padėti išspręsti greičio trūkumo problemą kvalifikacijoje. Vidutinė 30 laipsnių temperatūra leis greičiau įkaitinti padangas iki optimalios darbinės temperatūros greitajam ratui. Galim įsivaizduoti, kaip to laukia praėjusių metų kvalifikacijų karalius Sebas, šiemet kolkas net neturėjęs realių šansų pakovoti dėl pole. Taigi, visa ekipa, o ypač Vettelis, su nekatrumu laukia savaitgalio Sakhire.
Reabilituotis sieks ir “Lotus” ekipa. Atvežti bolido atnaujinimai į Kiniją neveikė taip, kaip buvo tikėtąsi, o tai užkirto kelią kovai dėl pergalės. Įdomu, ar spės ekipa juos modifikuoti tiek, kad būtų išgauta bent dalis laukto poveikio jau Bahreine. Jei taip, ant podiumo aukščiausio laiptelio galim pamatyti senai ten buvojusį Kimi. Netgi jei tai neįvyks, “Lotus” neturėtų labai atsilikti nuo lyderių, kadangi kol kas turima bazė viekia puikiai.
“Mercedes” ekipa, apimta euforijos, bandys išsilaikyti kovoje dėl pergalės. Rosso teigimu, raktas pergalei buvo tinkamas bolido balansas, leidęs optimaliai panaudoti padangas. Tačiau reik pripažint, kad trasos charakteristikos buvo tinkamos jų bolidui. Bahreinas gi – ne pati palankiausia trasa jiems ir iškovoti antrąją pergalę iš eilės tinkamo balanso gali ir nepakakti. Jiems reikės ir sėkmės.
Šumacheriui, tuo tarpu, artėja ‘mirk arba gyvenk’ laikas. Padangų charachteristikos palankios, bolidas pajėgus kovoti su lyderiais, o Rosbergas tuo tarpu pabėgęs 24 taškais į priekį. Pasiteisinimams nebėra vietos ir dabar Michaelis patiria didžiausią spaudimą nuo pat sugrįžimo. Jei Šumis vis dar tikisi kovoti dėl titulo (o to jis neneigia), būtent dabar turi pademonstruoti savo pajėgumą. To nepavykus padaryti, Rosbergas, įgyjęs dar didesnį pasitikėjimą savimi, gali būti nebepavejamas. Tokiu atveju Šumacheriui po šio sezono liktų tik vienas realus karjeros tęsinys. Norėtųsi, jog fortūna pagaliau atsisuktų į Michaelio pusę, nes tai, jog “Mercedes” yra puikios formos yra ir pastarojo nuopelnas.
“McLaren” ekipai, taipogi, Bahreinas nėra pats palankiausias etapas, o tai liudija ir nulinis pergalių skaičius Sakhiro trasoje. Vis dėlto, tikslui pasiekti komanda turi puikias kortas ir, ko gero, geriausią šansą iki šiol. Ekipos čia neatsiveš reikšmingų patobulinimų, tad Mclaren vis dar turėtų išlaikyti nežymų pranašumą prieš konkurentus, netgi ne pačioje palankiausioje sau trasoje. Abiejų pilotų motyvacija abejoti taipogi nereikia. L. Hamiltonas, jau pelnęs dvi pole pozicijas, vis dar nesugėbėjo užbaigti pirmas lenktynių, tad jo alkis ir motyvacija bus kaip niekad aukšta. J. Buttonas, praėjusiais metais tik apšilęs kojas britų kolektyve, šiemet taikosi tik į titulą ir padarys viską, kad po šio etapo būtų pirmas turnyrinėje lentelėje.
Taigi Bahreinas žada būti pats įtempčiausias mūšis dėl pergalės lig šiol. Daugeliui tai bus ne tik kova dėl pergalės, bet ir žūt būt reikalingas persilaužimas prieš trijų savaičių petrauką ir sugrįžimą į Europą. “McLaren” sieks materealizuoti turimą pranašumą, Šumacheris susigrąžinti fortūną, o “Red Bull” ir “Lotus”, su Sebu bei Kimi priešaky – atsiveranšuoti savo oponentams. Visi turi pagrindo tikėti savo sėkme, o kam bus lemta dainuoti savo šalies himną sužinosime jau už poros dienų.